Det er ikke mulig å endre bestillingen. Vennligst kanseller bestillingen og legg inn en ny i dette tilfellet.
Logg på kundekontoen din for å kansellere en bestilling. Klikk på 'Se bestilling'-knappen for å åpne bestillingen du vil kansellere, og klikk deretter på 'Avbryt bestilling'. Hvis betalingen din allerede er behandlet, vil vi refundere ordresummen innen noen få virkedager.
Det er ikke mulig å kansellere en bestilling som allerede er sendt. Gi beskjed til transportfirmaet om at pakken må returneres umiddelbart. Hvis betalingen allerede er behandlet, vil vi refundere kjøpesummen innen 7 virkedager etter mottak av returen.
Ta kontakt via telefon eller e-post slik at vi er klar over at bestillingen din vil bli returnert til oss. Når du sender en e-post, vennligst oppgi ordrenummeret ditt, slik at vi kan svare på forespørselen din så raskt som mulig.
Dersom du ikke er helt fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere varen uten spørsmål innen 100 dager ettar at du mottok pakken og få pengene tilbake. Vi dekker returfrakten. Kjøpesummen refunderes innen 7 dager etter at vi har mottatt returen. Fraktkostnader refunderes ikke.
Hvis du ønsker å returnere noen produkter, vennligst kontakt oss via e-post eller telefon.
HUSK: Når du abonnerer, vil alle fremtidige leveranser være nøyaktig det samme som den første. Derfor har du ikke angrerett på de forsendelsene du mottar etter første leveranse i et abonnement.
Hvis vi gjorde en feil og du ikke mottok varene du bestilte, eller hvis varene du mottok er skadet, vennligst kontakt oss per telefon eller e-post.
Hvis du mottar en skadet pakke, gi beskjed til leveringsbudet med en gang og nekt å ta imot pakken. Ta deretter kontakt med oss, så gir vi deg en gratis erstatning for de skadede produktene.