Gratis frakt over 300 kr
100 dagers åpent kjøp
Rask levering
Gratis frakt over 300 kr
100 dagers åpent kjøp
Rask levering

NÅ! -15% på alle IBS-produkter. Bruk koden: 15IBS

Det er enkelt å handle på VitaminExpress

Hvordan handle på nettsiden vår?

1. Velg produkt

Den raskeste måten å finne et spesifikt produkt på er å velge en kategori fra menyen på venstre side av nettsiden vår eller ved å bruke søkefeltet. Du kan søke etter produktnavn, produktkategori, et navn eller et varenummer.

2. Spesifiser antall og legg i handlekurv

Spesifiser antall, smak og størrelse, og klikk "Legg i handlekurv". Etter at du har lagt alle produktene du trenger i handlekurven, klikker du på "Gå til kassen".

3. Logg inn eller opprett en konto

Hvis du allerede er VitaminExpress-kunde, vennligst klikk på den grønne 'Allerede registrert?'-knappen. Skriv inn e-postadressen og passordet ditt for å logge på. Adresseinformasjonen din fylles automatisk ut på bestillingsskjemaet. Oppdater fakturerings- og leveringsadressene dine hvis de er endret.

Hvis du er en ny kunde, må du fylle ut skjemaet og opprett et passord. Det er viktig å merke at passordet må være en blanding av store og små bokstaver. Du vil kunne logge på kundekontoen din ved å bruke e-postadressen og passordet ditt neste gang du besøker nettstedet vårt. Informasjonen din er trygg hos oss - vi deler den aldri med noen andre.

4. Send til en annen adresse

I tilfelle du ønsker å få bestillingen din levert til en annen adresse, trykk bort haken fra boksen ‘Send til faktureringsadresse’ og skriv inn leveringsadressen etter du har valgt, Ny adresse.

5. Velg fraktmetode

Velg din foretrukne fraktmetode i tilfelle vi tilbyr forskjellige alternativer.

6. Velg en betalingsmetode

Velg ønsket betalingsmetode og fyll inn nødvendig informasjon.

7. Se gjennom og legg inn bestillingen

På denne siden kan du skrive inn eventuelle rabattkoder/kuponger. Skriv inn rabattkoden i egnet felt og klikk ‘løs inn’. Hvis all informasjon på bestillingssiden er korrekt, klikker du på ‘Bestill’. Alle personopplysninger vil bli overført til oss med kryptert-SSL (Secure Socket Layer) for å sikre at den ikke kan leses av noen når den overføres via nett.

Hvis du betaler via kredittkort, blir du videresendt til en side hvor du skriver inn din 3D secure-kode. Dette er et ekstra sikkerhetssted for å unngå at noen andre kan benytte seg av ditt kredittkort. Etter betalingen er utført blir du sendt tilbake til VitaminExpress, hvor du kan se bestillingsbekreftelsen.

I tilfelle du ikke har aktivert din 3D Secure-kode, er du nødt til å registrere deg for denne funksjonen. Følg enkelt trinnene på skjermen. Hvis du ikke ønsker å fullføre bestillingen ved å legge inn 3D Secure-koden din, kan du avbryte bestillingsprosessen og bli overført tilbake til nettsiden. Her kan du velge en annen betalingsmetode.

8. Bestillingsbekreftelse

Etter du har plassert bestillingen vil du motta en bestillingsbekreftelse via e-post med all informasjon om din bestilling og et bestillingsnummer. Hvis du valgte forskuddsbetaling, vil e-posten også inneholde kontoinformasjonen din.

9. Sendingsbekreftelse

Du vil motta en sendingsbekreftelse via e-post med sporingsnummeret ditt så snart produktet er sendt. Ved å klikke på sporingsnummeret kan du overvåke bestillingen din. På kundekontoen din kan du også sjekke statusen til bestillingen din.

Hvordan kan jeg endre eller avbestille min bestilling?

Det er ikke mulig å endre en bestilling. I det tilfelle må du avbestille bestillingen din og opprette en ny.

For å avbestille er du nødt til å logge inn på kundekontoen din. Åpne bestillingen du ønsker å avbestille ved å klikke på ‘Vis bestilling’- knappen og klikk på ‘Kanseller bestilling’-lenken. I det tilfelle betalingen allerede er prosessert kommer vi til å refundere for ordre totalen, dette skjer innen nå virkedager.

Hvis bestillingen allerede er sendt er det ikke mulig å kansellere bestillingen. Vennligst ikke aksepter leveringen av pakken og informer postbudet om at du ønsker å returnere varen øyeblikkelig. Etter varen er returnert til oss kommer vi til å refundere ordre totalen innen 7 virkedager, dersom betalingen allerede er prosessert.

Vennligst informer oss via telefon eller e-post slik at vi vet at bestillingen blir returnert. Send oss ordrenummer i e-posten slik at vi kan behandle din forespørsel så raskt som mulig.

Hvordan kan jeg løse inn en rabattkode?

Skriv inn rabattkoden i det angitte feltet i handlekurven og klikk "Løs inn".

Er det mulig å handle uten å aktivere 'Cookies'?

Cookies (informasjonskapsler) er nummer som lagres i din nettleser når du besøker vår nettside. Cookies og Java Script gjør det mulig å bruke alle funksjonene og handle via vår nettbutikk. Disse må være aktivert for å kunne legge varer i handlekurven, fortsette til betaling eller opprette en kundekonto. Cookies og Java Script er aktivert i alle nettlesere som en standard. Hvis du har deaktivert dem, må du aktiver dem igjen.


Dine fordeler
  • GRATIS FRAKT
    for ordre over 300 kroner
  • 100 DAGERS ÅPENT KJØP
    hvis du ikke er fornøyd
  • SPAR OPPTIL 20 %
    med våre volumrabatter og 5% handlevognbonus
  • ENKEL BETALING
    Klarna, kredittkort, Vipps

Det er enkelt å handle på VitaminExpress

Hvordan handle på nettsiden vår?

1. Velg produkt

Den raskeste måten å finne et spesifikt produkt på er å velge en kategori fra menyen på venstre side av nettsiden vår eller ved å bruke søkefeltet. Du kan søke etter produktnavn, produktkategori, et navn eller et varenummer.

2. Spesifiser antall og legg i handlekurv

Spesifiser antall, smak og størrelse, og klikk "Legg i handlekurv". Etter at du har lagt alle produktene du trenger i handlekurven, klikker du på "Gå til kassen".

3. Logg inn eller opprett en konto

Hvis du allerede er VitaminExpress-kunde, vennligst klikk på den grønne 'Allerede registrert?'-knappen. Skriv inn e-postadressen og passordet ditt for å logge på. Adresseinformasjonen din fylles automatisk ut på bestillingsskjemaet. Oppdater fakturerings- og leveringsadressene dine hvis de er endret.

Hvis du er en ny kunde, må du fylle ut skjemaet og opprett et passord. Det er viktig å merke at passordet må være en blanding av store og små bokstaver. Du vil kunne logge på kundekontoen din ved å bruke e-postadressen og passordet ditt neste gang du besøker nettstedet vårt. Informasjonen din er trygg hos oss - vi deler den aldri med noen andre.

4. Send til en annen adresse

I tilfelle du ønsker å få bestillingen din levert til en annen adresse, trykk bort haken fra boksen ‘Send til faktureringsadresse’ og skriv inn leveringsadressen etter du har valgt, Ny adresse.

5. Velg fraktmetode

Velg din foretrukne fraktmetode i tilfelle vi tilbyr forskjellige alternativer.

6. Velg en betalingsmetode

Velg ønsket betalingsmetode og fyll inn nødvendig informasjon.

7. Se gjennom og legg inn bestillingen

På denne siden kan du skrive inn eventuelle rabattkoder/kuponger. Skriv inn rabattkoden i egnet felt og klikk ‘løs inn’. Hvis all informasjon på bestillingssiden er korrekt, klikker du på ‘Bestill’. Alle personopplysninger vil bli overført til oss med kryptert-SSL (Secure Socket Layer) for å sikre at den ikke kan leses av noen når den overføres via nett.

Hvis du betaler via kredittkort, blir du videresendt til en side hvor du skriver inn din 3D secure-kode. Dette er et ekstra sikkerhetssted for å unngå at noen andre kan benytte seg av ditt kredittkort. Etter betalingen er utført blir du sendt tilbake til VitaminExpress, hvor du kan se bestillingsbekreftelsen.

I tilfelle du ikke har aktivert din 3D Secure-kode, er du nødt til å registrere deg for denne funksjonen. Følg enkelt trinnene på skjermen. Hvis du ikke ønsker å fullføre bestillingen ved å legge inn 3D Secure-koden din, kan du avbryte bestillingsprosessen og bli overført tilbake til nettsiden. Her kan du velge en annen betalingsmetode.

8. Bestillingsbekreftelse

Etter du har plassert bestillingen vil du motta en bestillingsbekreftelse via e-post med all informasjon om din bestilling og et bestillingsnummer. Hvis du valgte forskuddsbetaling, vil e-posten også inneholde kontoinformasjonen din.

9. Sendingsbekreftelse

Du vil motta en sendingsbekreftelse via e-post med sporingsnummeret ditt så snart produktet er sendt. Ved å klikke på sporingsnummeret kan du overvåke bestillingen din. På kundekontoen din kan du også sjekke statusen til bestillingen din.

Hvordan kan jeg endre eller avbestille min bestilling?

Det er ikke mulig å endre en bestilling. I det tilfelle må du avbestille bestillingen din og opprette en ny.

For å avbestille er du nødt til å logge inn på kundekontoen din. Åpne bestillingen du ønsker å avbestille ved å klikke på ‘Vis bestilling’- knappen og klikk på ‘Kanseller bestilling’-lenken. I det tilfelle betalingen allerede er prosessert kommer vi til å refundere for ordre totalen, dette skjer innen nå virkedager.

Hvis bestillingen allerede er sendt er det ikke mulig å kansellere bestillingen. Vennligst ikke aksepter leveringen av pakken og informer postbudet om at du ønsker å returnere varen øyeblikkelig. Etter varen er returnert til oss kommer vi til å refundere ordre totalen innen 7 virkedager, dersom betalingen allerede er prosessert.

Vennligst informer oss via telefon eller e-post slik at vi vet at bestillingen blir returnert. Send oss ordrenummer i e-posten slik at vi kan behandle din forespørsel så raskt som mulig.

Hvordan kan jeg løse inn en rabattkode?

Skriv inn rabattkoden i det angitte feltet i handlekurven og klikk "Løs inn".

Er det mulig å handle uten å aktivere 'Cookies'?

Cookies (informasjonskapsler) er nummer som lagres i din nettleser når du besøker vår nettside. Cookies og Java Script gjør det mulig å bruke alle funksjonene og handle via vår nettbutikk. Disse må være aktivert for å kunne legge varer i handlekurven, fortsette til betaling eller opprette en kundekonto. Cookies og Java Script er aktivert i alle nettlesere som en standard. Hvis du har deaktivert dem, må du aktiver dem igjen.