Gratis frakt over 300 kr
100 dagers åpent kjøp
Rask levering
Gratis frakt over 300 kr
100 dagers åpent kjøp
Rask levering

Ofte stilte spørsmål

Har du glemt passordet ditt?

Hvis du har glemt passordet ditt kan du tilbakestille det via lenken Glemt passord?, som du kan finne på innloggingssiden. På denne siden kan du skrive inn e-postadressen du ønsker å motta lenken for å tilbakestille passordet.

Hvor er bestillingen min? Kan jeg spore den på nett?

Du kommer til å motta en fraktbekreftelse når bestillingen din forlater lageret vårt. Denne e-posten inkluderer et sporingsnummer og en lenke til nettsiden til leveringstjenesten, f.eks. Posten, PostNord osv. Du kan også til enhver tid se status på din bestilling på din kundekonto. Under 'Mine bestillinger' kan du se en oversikt over alle dine bestillinger. I hver bestilling som sendes kan du finne en lenke som fører deg til nettsiden til våre logistikkpartnere.

Merk: Det kan ta 1 til 2 dager, avhengig av fraktland, å se en ny oppføring i sporingsinformasjonen til våre logistikkpartnere, som sier at lasten har ankommet pakkesenteret og nå behandles for videre distribusjon til din adresse.

Hvorfor mottok jeg ingen ordrebekreftelse?

Sjekk om bestillingsbekreftelsen og/eller sendingsbekreftelsen din har havnet i søppelpost. Det kan også være at du skrev inn feil e-postadresse eller at bestillingsprosessen ikke ble fullført. Hvis du ønsker å sjekke om vi mottok bestillingen din kan du sjekke kundekontoen din. Hvis bestillingen står der så har vi sendt deg bestillingsbekreftelsen.

Hvordan kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?

Det er ikke mulig å endre en bestilling. I det tilfelle må du avbestille bestillingen din og opprette en ny.

Vennligst informer oss om en kansellering via telefon eller per e-post.

Hvis bestillingen allerede er sendt er det ikke mulig å kansellere bestillingen. Vennligst ikke aksepter leveringen av pakken og informer postbudet om at du ønsker å returnere varen øyeblikkelig. Etter varen er returnert til oss kommer vi til å refundere kjøpesummen innen 7 virkedager, dersom betalingen allerede er prosessert.

Vennligst informer oss via telefon eller e-post slik at vi vet at bestillingen blir returnert. Send oss bestillingsnummeret i e-posten slik at vi kan behandle din forespørsel så raskt som mulig.

Hvor raskt vil bestillingen min bli sendt?

Vi har som mål å sende samme virkedag som vi har mottatt bestillingen din. Dersom noen av produktene ikke er på lager kommer vi til å gi deg beskjed via e-post eller telefon, og avtale en delvis sending om du ønsker det. Etter bestillingen er send kommer du til å motta en sendingsbekreftelse via e-post. Denne inkluderer en lenke med sporingsnummeret. Statusen på bestillingen kan overvåkes til enhver tid på kundekontoen din.

Hvor raskt vil jeg motta bestillingen min?

Leveringstiden er 1-3 virkedager i Norge. Finn mer info om frakt og levering her.

Er forsendelsen min på vei? Det er bare én oppføring i sporingssystemet.

Forsendelsen har forlatt lageret vårt når den første oppføringen i sporingssystemet vises. Den andre oppføringen er en strekkodeskanning som vår logistikkpartner utfører når produktet ankommer det lokale depotet. Dessverre, hvis strekkoden er vanskelig å se, kan det hende at skanningen ikke skjer etter at vi har overført pakken til vår logistikkpartner. Disse pakkene blir imidlertid fortsatt levert til deres destinasjoner. Hold et øye med sporingssystemet. En ny oppføring bør vises etter noen dager. Vår kundeservice og logistikkpartner har kun tilgang til den samme informasjonen som du kan se i den elektroniske sporingsloggen gjennom hele leveringsprosessen.

Sporingen viser at pakken min er levert, men jeg har ikke fått den ennå?

Postbudet kan ha gitt pakken din til et familiemedlem eller en nabo hvis du ikke var til stede, så sjekk med disse personene for å se om de mottok leveringen for deg. Postmannen kan ha lagt pakken på et trygt sted i nærheten av huset eller leiligheten din – se etter dette også. Hvis ingen av de ovennevnte gjelder, vennligst kontakt ditt lokale postkontor. Ved å gi de sporingsnummeret ditt vil de sikkert kunne informere deg om hvor pakken din befinner seg.

Pakken min ble returnert til VitaminExpress. Hvorfor?

I dette tilfellet kunne nok ikke varen bli levert og ble ikke hentet fra postkontoret innen gitt tid. Vennligst kontakt oss via epost eller telefon og vi vil sende produktene du bestilte på nytt. Vennligst ta kontakt med kundeservice med riktig leveringsadresse.

Hva burde jeg gjøre om jeg mottar et skadet eller feil produkt?

Ta kontakt med oss via e-post eller telefon dersom en vare er skadet eller du ikke har mottatt varen du bestilte, slik at vi kan sende deg en erstatning så fort som mulig. Du må returnere varene som er erstattet til oss innen 30 dager etter at erstatningen er levert. Vi dekker alltid utgiftene og tar på oss risikoen for retur.

Er det mulig å endre leveringen til en spesifikk dato?

Per dags dato er det ikke mulig å gjøre det på 'Min Side' inne på VitaminExpress.

Hva om jeg ønsker å returnere noe?

Vi tilbyr høykvalitetsprodukter og garanterer 100% fornøydhet. Skulle du mot formodning oppdage et produkt som ikke møter dine forventinger kan du enkelt returnere eller bytte den innen 100 dager uten å måtte oppgi årsak. Vennligst kontakt oss via telefonen eller e-post slik at vi kan ordne med returen for deg uten ekstra kostnad. Du kan velge å bli refundert for hele kjøpesummen, motta kreditt i nettbutikken eller bytte produkt.

Hvordan fungerer vår fleksible abonnementstjeneste?

  1. Levering til din postkasse: etter at din bestilling er mottatt, vil produktene bli sendt direkte til din postkasse via brevpost. Denne forsendelsen inneholder tilstrekkelig mengde for å dekke dine behov frem til neste forsendelse. Det beste av alt er at vi tar ansvaret for å sørge for at du alltid har det du trenger, da neste forsendelse leveres direkte til deg i henhold til produktets angitte leveringsfrekvens.
  2. Fleksibilitet og kontroll: Hva om du ønsker å endre leveringsplanen? Det er enkelt og uten problemer. Du har full kontroll og fleksibilitet til å tilpasse leveringsintervaller når som helst. Hvis du trenger en pause eller ønsker å avslutte tjenesten, er det heller ingen problem. Alt som kreves, er å kontakte vår kundeservice. Du kan ringe oss eller sende en e-post til [email protected] med ditt kundenummer, navn og adresse, så tilpasser vi leveringstjenesten helt etter dine behov.
  3. Ingen bindingstid: Vår automatisk leveringstjeneste har ingen oppsigelses- eller bindingstid. Du har full frihet til å ta en pause eller avslutte når du ønsker det. Vennligst merk at på grunn av Postens leveringstider er det viktig å gi oss beskjed senest en uke før du forventer neste forsendelse. Vi får ikke stoppet reden sendt vare.

VitaminExpress er opptatt av å gjøre helse- og livsstilsendringer så smidige som mulig for deg.


Dine fordeler
  • GRATIS FRAKT
    for ordre over 300 kroner
  • 100 DAGERS ÅPENT KJØP
    hvis du ikke er fornøyd
  • SPAR OPPTIL 20 %
    med våre volumrabatter og 5% handlevognbonus
  • ENKEL BETALING
    Klarna, kredittkort, Vipps

Ofte stilte spørsmål

Har du glemt passordet ditt?

Hvis du har glemt passordet ditt kan du tilbakestille det via lenken Glemt passord?, som du kan finne på innloggingssiden. På denne siden kan du skrive inn e-postadressen du ønsker å motta lenken for å tilbakestille passordet.

Hvor er bestillingen min? Kan jeg spore den på nett?

Du kommer til å motta en fraktbekreftelse når bestillingen din forlater lageret vårt. Denne e-posten inkluderer et sporingsnummer og en lenke til nettsiden til leveringstjenesten, f.eks. Posten, PostNord osv. Du kan også til enhver tid se status på din bestilling på din kundekonto. Under 'Mine bestillinger' kan du se en oversikt over alle dine bestillinger. I hver bestilling som sendes kan du finne en lenke som fører deg til nettsiden til våre logistikkpartnere.

Merk: Det kan ta 1 til 2 dager, avhengig av fraktland, å se en ny oppføring i sporingsinformasjonen til våre logistikkpartnere, som sier at lasten har ankommet pakkesenteret og nå behandles for videre distribusjon til din adresse.

Hvorfor mottok jeg ingen ordrebekreftelse?

Sjekk om bestillingsbekreftelsen og/eller sendingsbekreftelsen din har havnet i søppelpost. Det kan også være at du skrev inn feil e-postadresse eller at bestillingsprosessen ikke ble fullført. Hvis du ønsker å sjekke om vi mottok bestillingen din kan du sjekke kundekontoen din. Hvis bestillingen står der så har vi sendt deg bestillingsbekreftelsen.

Hvordan kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?

Det er ikke mulig å endre en bestilling. I det tilfelle må du avbestille bestillingen din og opprette en ny.

Vennligst informer oss om en kansellering via telefon eller per e-post.

Hvis bestillingen allerede er sendt er det ikke mulig å kansellere bestillingen. Vennligst ikke aksepter leveringen av pakken og informer postbudet om at du ønsker å returnere varen øyeblikkelig. Etter varen er returnert til oss kommer vi til å refundere kjøpesummen innen 7 virkedager, dersom betalingen allerede er prosessert.

Vennligst informer oss via telefon eller e-post slik at vi vet at bestillingen blir returnert. Send oss bestillingsnummeret i e-posten slik at vi kan behandle din forespørsel så raskt som mulig.

Hvor raskt vil bestillingen min bli sendt?

Vi har som mål å sende samme virkedag som vi har mottatt bestillingen din. Dersom noen av produktene ikke er på lager kommer vi til å gi deg beskjed via e-post eller telefon, og avtale en delvis sending om du ønsker det. Etter bestillingen er send kommer du til å motta en sendingsbekreftelse via e-post. Denne inkluderer en lenke med sporingsnummeret. Statusen på bestillingen kan overvåkes til enhver tid på kundekontoen din.

Hvor raskt vil jeg motta bestillingen min?

Leveringstiden er 1-3 virkedager i Norge. Finn mer info om frakt og levering her.

Er forsendelsen min på vei? Det er bare én oppføring i sporingssystemet.

Forsendelsen har forlatt lageret vårt når den første oppføringen i sporingssystemet vises. Den andre oppføringen er en strekkodeskanning som vår logistikkpartner utfører når produktet ankommer det lokale depotet. Dessverre, hvis strekkoden er vanskelig å se, kan det hende at skanningen ikke skjer etter at vi har overført pakken til vår logistikkpartner. Disse pakkene blir imidlertid fortsatt levert til deres destinasjoner. Hold et øye med sporingssystemet. En ny oppføring bør vises etter noen dager. Vår kundeservice og logistikkpartner har kun tilgang til den samme informasjonen som du kan se i den elektroniske sporingsloggen gjennom hele leveringsprosessen.

Sporingen viser at pakken min er levert, men jeg har ikke fått den ennå?

Postbudet kan ha gitt pakken din til et familiemedlem eller en nabo hvis du ikke var til stede, så sjekk med disse personene for å se om de mottok leveringen for deg. Postmannen kan ha lagt pakken på et trygt sted i nærheten av huset eller leiligheten din – se etter dette også. Hvis ingen av de ovennevnte gjelder, vennligst kontakt ditt lokale postkontor. Ved å gi de sporingsnummeret ditt vil de sikkert kunne informere deg om hvor pakken din befinner seg.

Pakken min ble returnert til VitaminExpress. Hvorfor?

I dette tilfellet kunne nok ikke varen bli levert og ble ikke hentet fra postkontoret innen gitt tid. Vennligst kontakt oss via epost eller telefon og vi vil sende produktene du bestilte på nytt. Vennligst ta kontakt med kundeservice med riktig leveringsadresse.

Hva burde jeg gjøre om jeg mottar et skadet eller feil produkt?

Ta kontakt med oss via e-post eller telefon dersom en vare er skadet eller du ikke har mottatt varen du bestilte, slik at vi kan sende deg en erstatning så fort som mulig. Du må returnere varene som er erstattet til oss innen 30 dager etter at erstatningen er levert. Vi dekker alltid utgiftene og tar på oss risikoen for retur.

Er det mulig å endre leveringen til en spesifikk dato?

Per dags dato er det ikke mulig å gjøre det på 'Min Side' inne på VitaminExpress.

Hva om jeg ønsker å returnere noe?

Vi tilbyr høykvalitetsprodukter og garanterer 100% fornøydhet. Skulle du mot formodning oppdage et produkt som ikke møter dine forventinger kan du enkelt returnere eller bytte den innen 100 dager uten å måtte oppgi årsak. Vennligst kontakt oss via telefonen eller e-post slik at vi kan ordne med returen for deg uten ekstra kostnad. Du kan velge å bli refundert for hele kjøpesummen, motta kreditt i nettbutikken eller bytte produkt.

Hvordan fungerer vår fleksible abonnementstjeneste?

  1. Levering til din postkasse: etter at din bestilling er mottatt, vil produktene bli sendt direkte til din postkasse via brevpost. Denne forsendelsen inneholder tilstrekkelig mengde for å dekke dine behov frem til neste forsendelse. Det beste av alt er at vi tar ansvaret for å sørge for at du alltid har det du trenger, da neste forsendelse leveres direkte til deg i henhold til produktets angitte leveringsfrekvens.
  2. Fleksibilitet og kontroll: Hva om du ønsker å endre leveringsplanen? Det er enkelt og uten problemer. Du har full kontroll og fleksibilitet til å tilpasse leveringsintervaller når som helst. Hvis du trenger en pause eller ønsker å avslutte tjenesten, er det heller ingen problem. Alt som kreves, er å kontakte vår kundeservice. Du kan ringe oss eller sende en e-post til [email protected] med ditt kundenummer, navn og adresse, så tilpasser vi leveringstjenesten helt etter dine behov.
  3. Ingen bindingstid: Vår automatisk leveringstjeneste har ingen oppsigelses- eller bindingstid. Du har full frihet til å ta en pause eller avslutte når du ønsker det. Vennligst merk at på grunn av Postens leveringstider er det viktig å gi oss beskjed senest en uke før du forventer neste forsendelse. Vi får ikke stoppet reden sendt vare.

VitaminExpress er opptatt av å gjøre helse- og livsstilsendringer så smidige som mulig for deg.